Kid Interiør støtter Rosa sløyfe-aksjonen

Kid Interiør er blant samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Hvert år bidrar vi med inntektene fra salget av årets sløyfe og egendesignede Rosa sløyfe-produkter i alle våre Kid-butikker og i nettbutikken. I tillegg til å selge sløyfen gir vi 10% av kjøpesummen på alle produkter i Rosa sløyfe- kolleksjonen til aksjonen. Når du bærer en Rosa sløyfe i oktober viser du solidaritet med alle som er rammet av brystkreft.
Rosa sløyfe på hvit og rosa stripete skjorte og blomster

Unike kvinner trenger unik oppfølging.

Brystkreft er noe som påvirker oss alle. 4215 kvinner og 36 menn fikk brystkreft i 2024, og bak hvert tall finnes en mor og far, datter eller sønn, søster, bror og venn. De fleste kjenner noen som har, har hatt eller kommer til å stå i kampen mot sykdommen, og på samme måte som ingen er like, er heller ingen tilfeller av brystkreft helt like. Derfor må behandling og oppfølging tilpasses den enkelte. Når du kjøper årets Rosa sløyfe, støtter du livsviktig forskning som gjør dette mulig.

Årets designer

Årets Rosa sløyfe er designet av Celine Irgens Aagaard og hennes designteam i ENVELOPE1976. Inspirert av havets bølger og klipper symboliserer sløyfen både livets oppturer og nedturer, samt styrken som kreves når brystkreft rammer. For Aagaard er oppdraget personlig, hun har selv opplevd kreft tett på gjennom nære relasjoner.

– Jeg tror omtrent alle kjenner, har kjent, eller vet om noen som er berørt av brystkreft. Det berører jo så mange flere enn den som blir syk. Da vi ble spurt om å designe årets Rosa sløyfe var det ikke noe tvil om at jeg ville takke ja. Å kunne bidra til å støtte forskning på brystkreft er utrolig meningsfullt, sier Aagaard.

Sammen bærer vi livsviktig forskning fremover

Produkter med sløyfe og veske med sløyfe på kvinne

Sammen farger vi landet rosa!

Det jobber 1440 kvinner i Kid Interiør, alle er dedikerte medarbeidere som vil være med å bidra til årets aksjon. Den rosa sløyfen er mer enn bare et symbol - den representerer kraften av tusenvis av brystkreftrammede og deres støttespillere. 96% av våre ansatte er kvinner, og det gjør det ekstra viktig for oss å bære Rosa sløyfe i oktober for alle vi er glad i og alle som er berørt. Sammen med våre kunder er vi med på å bære livsviktig forskning fremover.

 

Se våre Rosa sløyfe-produkter her